A major blow to the Moroccan national team…the Real Madrid star

Spain wants to cut off Morocco permanently!

Walid Regragui, coach of the Moroccan national team, received bad news regarding the inclusion of Real Madrid star Brahim Diaz.

Press reports stated that De La Fuente is considering summoning Diaz to the next gathering of the Spain national team to participate in the two friendly matches against Colombia and Brazil.

According to the Spanish newspaper “AS”, “Diaz is performing exceptionally well this season with Real Madrid, which has led La Fuente to include him in his calculations for the camp next March, which is what the player wants.”

بعد الإشاعات حول موضوع انتقاله، إلى جانب عقده مع مانشستر سيتي الذي ينتهي في يونيو 2019، انضم إبراهيم إلى ريال مدريد في 6 يناير، مقابل 15.5 مليون جنيه إسترليني (17 مليون يورو). كما أن عقده الذي يربطه مع النادي الملكي حتى عام 2025 تضمن عدة إضافات محتملة، والتي قد ترفع قيمة انتقاله إلى 22 مليون جنيه إسترليني (24 مليون يورو). كما شمل الانتقال بنوداً تنص على السيتي سيحصل على 15% في حال قرر الانتقال من الريال مستقبلا، والتي سترتفع إلى 40% في حال خروج إبراهيم من مدريد إلى «نادي آخر من مدينة مانشستر غير السيتي».

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top